BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Friday 16 December 2011

tragis weh !

assalamualikum weh !
hurmm .., bace tajuk tuh ? hurmmm .
aku sbenanya nk share satu cite kmalangan tragis gila kat korang . 

takut weh . sumpah x tipu . 
tp , pk blk , aku btalkn je niat tuh . sbbnye , pasal vid kmalangan tuh , abes gadoh weh . 
family die xsuke ! family die nk vid2 tu di delete . 
haha . mnx maaf eh:))
lau nk , cari sendri . kat fb ada , youtube ada , blog2 pun ada:)
kat sini aku bole bg korang  link jer . 

http://www.bom321.com/2010/11/budak-budak-kurang-ajar-pukul-pengemis.html


haaaaa . kat situ byk juga crita yg bole dijadikan teladan . crite pasal kmalangan tuh pun ada dlm blog uh kot , tp , cari sendri ea:) aku bkn xnk bg . tp , family die xsuke kn , jd aku xnk lah post vid tu . aku bg hint jer .
pape pon , berhati2 dijalan raya . 
al-fatihah utk allahyarham ...

0 comments: